poniedziałek, 16 stycznia 2012

Tydzień 1 !!! Czy to jest troche zwierzęce? :D

Hej! Myślę ze mogę zaliczyć ten mani  do delikatnej "zebry" :D Czyli coś ze zwierzątkami.
Dziś na szybko, bo mój Mickiewicz na mnie czeka ^
Nudny to Lemax bez nr [klik]. Wzroki czarnym Lemax z cienkim pędzelkiem kupiony w chińczyku za ok 2,50...
Ostatnio brak mi ciągle czasu. Nawet na malowanie paznokci ;/
Moja suczka wróciła po 5 dniach do domu! <3


Spróbuje wziąć udział w tej akcji. Info [klik] [klik]




Spadam się uczyć...
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. motyw zeberki, aaaaach kocham <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta akcja jak człowiek ma czas i chęć żeby się w to bawić:) Ładne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...