czwartek, 12 stycznia 2012

Korektor w płynie od Bell.

Hejka. Jako, że w świetle sztucznym kolor lakieru wychodzi przekłamany, przychodzę do Was z krótką opinią :)

 Bell - Multi Mineral Anti - Age Concealer - ma średnie krycie, dla mnie za słabe. Fajnie rozjaśnia okolice pod oczami, ale mocnych cieni nie zakryje. Kolor light stapia się ładnie ze skórą, nie warzy się, niska cena. Opinie KWC.

 Macie? Miałyście?  Jak wrażenia?

Ostatnio w szkole mamy gości zagranicznych, którzy opowiadają o swoim kraju. Są to studenci, którzy należą do organizacji AIESEC. Przyjechała do nas dziewczyna z Brazylii i chłopacy z Kambodży i Australii. Mówią oczywiście po angielsku. Opowiadają bardzo ciekawie. Dziś mieliśmy już ostatnie spotkanie z Australijczykiem... mowie wam jakie ciacho. Pochodzi z Indii ale jak miał 2 latka przeprowadził się do Australii. Wiecie jak faceci z Indii wyglądają? :D
Oczywiście w szkole zamieszanie jak to przed końcem semestru ;/

Bye!! ^^

5 komentarzy:

  1. Nie miałam ,ale kiedys o nim myślałam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam korektora, zawsze wszystko maskowałam podkładem. Chyba muszę w końcu sobie jakiś zakupić:). Ten wygląda całkiem ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam i ogólnie mam słaby dostęp do Bell

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...