sobota, 22 września 2012

The Garden of Colour- klasyk z numerem 38

Cześć :)

Dziś pierwszy lakier jaki otrzymałyśmy w ramach współpracy z Silcare, jest to przepiękna czerwień, bardzo klasyczna o numerze 38, pochodząca z serii The Garden of Colour, Summer Colection.

Bardzo podoba mi się dobra pigmentacja- na zdjęciach mam jedną, cienką warstwę (nie czułam potrzeby dodania drugiej). Dodatkowo nie robi smug, bardzo łatwo się rozprowadza po paznokciu, ma rzadką konsystencje, szybko wysycha. Trwałość nie jest najgorsza- u mnie trzymał się 3 dni bez odprysków (to już sukces), jedynie końcówki się pościerały.
Kupić je można na stronie silcare.pl, za całe 6,99 zł :) Ja uważam, że warto- u mnie lakier będzie gościł częściej na paznokciach :)
Trochę szkoda, że aparat sobie z kolorem nie poradził i widać pomarańczowe tony, w rzeczywistości to typowa "strażacka czerwień" :)

 Fakt, iż dostałyśmy te produkty do recenzji nie wpłynął na naszą opinię. 

Zachęcamy do udziału w naszym konkursie, wiele robić nie trzeba, a można wygrać ciekawe rzeczy :)

Miłego i udanego weekendu,
~Madziowa

30 komentarzy:

  1. Świetny kolor, niby klasyczny ale urzekający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna , klasyczna czerwień ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier ma śliczny kolor :)) jestem oddaną fanką tego koloru na paznokciach oraz ustach :D

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny ten kolorek :) Uwielbiam czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam klasyki :) są zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czerwień, moja ulubiona to Virtual Pret a porter :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wauw! great color! and you have beautiful nails!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna intensywna czerwien :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwny to absolutny klasyk! nie wyobrazam sobie nie miec go w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor :) Uwielbiam czerwienie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna czerwien, obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna klasyczna czerwien:) uwielbiam taka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna czerwień ; ) lubię takie intensywne odcienie ; )


    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem nieźle kryje jak na jedną warstwę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny odcien :) kusza mnie teraz te lakiery silcare :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna firma kosmetyczna, której zupełnie nie znam... A kolor super :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...