środa, 26 września 2012

Recenzja zbiorcza - DONEGAL :)

Hej ;)
Dziś przedstawie Wam kilka produktów firmy Donegal, które otrzymałam do testów.
Wyrobiłam sobie o nich zdanie więc czas się nim podzielić.
No to może zacznę od lateksowych gąbeczek do makijażu.
Kosztują 6,49zł/2szt
Do kupienia TU. Ja je bardzo polubiłam. Na początku rozprowadzałam nią podkład płynny, później spróbowałam mineralny (mam odsypkę). Dzięki gąbce nakładamy cienką warstwę podkładu, płynny delikatnie w nią wsiąka, przy mineralnym nie ma tego problemu. Podkład nałożony jest równomiernie i bez smug. Chciałam sprawdzić też jak będzie wyglądała po praniu i mam dla Was zdjęcia ;p

O fe jakie brudne... czy to się spierze?!

Jak widać się sprało ;p mokra gąbka delikatnie urosła ;p
Następne akcesoria to żelowy separator do stóp oraz pilniczek.
Oba te produkty sprawują się dobrze. Pilnik jest dwustronny, o różnej gradacji.
Żelowe separatory są wygodne i mają bardzo optymistyczny kolor, gąbeczki z resztą też ^^


 Jak to mówią na koniec najlepsze. Dla mnie jest to zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango. 
Cóż mogę powiedzieć. Strzał w 10 ;D Nie rozmazuje lakierów, jest bardzo wydajny, obietnice producenta spełnione. Pięknie pachnie przy zmywaniu <3 Wiem, że niektórym jednak ten zapach przeszkadza.  Zmywacz można dostać za zawrotną cenę 5,49 TU
 Fakt, iż dostałam te produkty do recenzji nie wpłynął na moją opinię.

Wszystkie pokazane akcesoria znajdziecie na stronie http://www.donegal.com.pl/
Zapraszam także na fanpage na FB :)
Macie coś z tych rzeczy? Podzielcie się swoją opinią!
 Pamiętamy także o konkursie z Silcare ;) 
A także o konkursie u Panny Dominiki
 

22 komentarze:

  1. Mam zmywacz i również jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten zmywacz i właśnie dla mnie strasznie śmierdzi;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić te gąbeczki do makijażu, zachęciłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super muszą być te gąbeczki, może kiedyś je kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareście ! Recenzja zmywacza w żelu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zmywacz ładnie pachnie, ale tylko przy zmywaniu;-) W buteleczce okropnie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmywacz bardzo lubię :) ale chyba też zastanowię się nad tymi gąbeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się polubiłam z tym zmywaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz szczotke z naturalnego wlosia tej firmy i bardzo ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zmywacz tylko znam, ale lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy dostałaś, bardzo przydatne :)) No i te gąbeczki.. fajna prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tą firmę, szczególnie ich akcesoria np gąbeczki czy pędzle

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wyobrażam sobie żelowego zmywacza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. wsytskie produkty bardzo fajne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka produktów i moim faworytem jest zmywacz :) Jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne:) a te gąbeczki powinny się sprać:) masz ochotę na obserwowanie?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zainteresowalas mnie tym zmywaczem :) nie spotkalam sie jeszcze z takim produktem w formie zelu :) pewnie wyprobuje. zapraszam do nas http://kiisblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam zapach zmywacza z Biedronki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...