poniedziałek, 17 września 2012

Zmywanie nie musi być straszne.

Hej :)
Pomyślałam, że Wam napisze o metodzie jaką zmyłam ostatni brokatowy lakier. Raczej ją znacie ;)
Metoda z folią aluminiową.
Potrzebujemy :
- wacików (5sztuk)
- zmywacza
- kawałków foli
Ja waciki przecięłam na pół, nalałam zmywacza (żelowy od Donegal, niedługo recenzja) i zawinęłam folią. Całość trzymałam ponad 5min, ściągając folię delikatnie przycisnęłam do paznokcia, żeby wszystko dobrze zmyć.



Efekt przed i po ;D

Niedługo konkurs :D Cieszą się? :P

29 komentarzy:

  1. Już słyszałam o tym sposobie
    Ale jas brokatowe lakiery zmywam normalnym sposobem , jest trochę pracy, ale jakoś to idzie, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o a ja właśnie mam do zmycia topper essence brokatowy, dzięki za super post

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam jeszcze tej metody ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sposób, na szczęście już go znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie noszę w ogóle brokatowych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie zmywanie brokatów także nie jest problemem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam sobie ostatnio Essence z drobinkami, więc wypróbuję ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie brokatowych takich lakierów bo cięszko sie je zmywa ale wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem. :) a co do konkursu - nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metoda na pewno ją wypróbuję, lubię brokatowe lakiery ale nie lubię ich zmywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również znam ten sposób ;) Świetnie nadaje się również do zmywania lakierów o ciemnych kolorach taki jak czerwony czy czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę w końcu wypróbowac ten żelowy zmywacz. koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jakbym zmywała brokaty gdyby nie ten sposób! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety nie widzialam jeszcze u siebie tego zelowego zmywacza natomiast chyba sie skurze na tą metodę foliowa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny sposob :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba będzie wypróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, ciekawe, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jejć jak ja nienawidze zmywać paznocki.... bleee

    OdpowiedzUsuń
  19. czytałam już o tym sposobie, ale nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przysyłaj spodnie i robimy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie czegoś takiego potrzebowałam! Mam przepiękny brokatowy lakier ale go nie używałam bo jak pomyślałam o jego zmyciu to mi się odechciewało... A teraz chyba do niego wrócę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Drażni mnie zmywanie folią :D jakoś nie mam cierpliwości i zawsze te folie mi się ześlizgują :D Teraz używam do glitterów bazy peel-off i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze brakuje mi cierpliwości na takie zmywanie

    OdpowiedzUsuń
  24. ten pomysł to duże ułatwienie przy zmywaniu brokatów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...