poniedziałek, 1 października 2012

The Garden of Colour - 68

Hej ;)
Dziś kolejny lakier, który dostałyśmy od firmy Silcare.
Piękny, kremowy, delikatny beżowy kolor. Krycie 3 warstwy, na szczęście szybko schnie.
Na drugi dzień w paru miejscach delikatnie się starły końcówki ;(
Do kupienia na stronie Silcare.pl



Jak Wam się podoba? :)
   Fakt, iż dostałam ten produkt do recenzji nie wpłynął na moją opinię.

 Dziękuje firmie Silcare, za przesłane produkty :)
Zapraszam na konkurs!!

 Za jakieś 1,5godz. jedziemy do Bydgoszczy odwieźć Magdę. Do szkoły czas ;p Ja już się przez miesiąc trochę wkręciłam ;D

22 komentarze:

  1. mam ten lakier i średnio jestem zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor taki delikatny i na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely shade. :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor idealny pod kolorowe kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na twoich paznokciach wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy kolor, popieram zrobienie wzroku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor:)
    Lubię takie "nudziakowe" :P

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek :) i te paznokcie
    zapraszam do mnie :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek
    bardzo lubię takie odcienie:)))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mam bardzo podobny wtecz identyczny kolor tylko cos sie nie mogę przekonać do niego...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor, jednak trzy warstwy, to strasznie dużo:/

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...