sobota, 13 października 2012

Wibo growing lashes stimulator mascara ;)

Hej ;D
Dziś recenzja tuszu. Powiem Wam tyle, że jestem łoś. Zamiast w fazie świetności robić fotki to ja robię teraz kiedy tusz się kończy ^^
Ogółem polubiłam go, wydłuża, pogrubia, jest prawdziwie czarny. Nie potrafię powiedzieć czy rzęsy mi urosły z jego powodu, bo od prawie miesiąca używam kremu do rzęs z L'biotica.
Jednym minusem jest to, że tusz potrafi się kruszyć, ale dopiero pod konciec jego życia jest to bardzo mocno zauważalne.
Opakowanie mieści 8ml, cena coś koło 10 zł. Dostępny np. w Rossmannach.

Po lewo "nagie rzęsy". Po prawo 1 warstwa tuszu.
Tu na zdjęciach(na dole) 2 warstwy. Lubię ten efekt, kiedyś na pewno kupie jeszcze ten tusz.
 Tymczasem chce wypróbować różową wersję ;)


A jakie jest Wasze doświadczenie z tym tuszem??
Miłej soboty! Ja mam nadzieje pojadę na imprezę się odchamić ^^

32 komentarze:

  1. Piękne masz rzęsy:) Mam ten tusz i mam mieszane uczucia co do niego. Na początku byłam zachwycona. Teraz, po dwóch miesiącach używania paskudnie się kruszy no i to już nie jest to co na początku... Ale z drugiej strony lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam tak samo, szybko wysycha w opakowaniu ;/ Ale za taką cenę to można przymknąć na to oko ;)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować. Efekt na zdjęciach b.fajny.
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go ma i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego nie miałam, ale wyrzuciłam niedawno ten hipoalergiczny z Wibo. Był po prostu tragiczny. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie go kupiłam, wypróbowałam tylko raz i efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt naprawdę fajny, wiele dobrego o tym tuszu słyszałam i jak tylko wykończę mój to kupię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły końcowy efekt i ta kusząca cena. Nie miałam go jeszcze ale wart jest wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde dobry efekt jak na taki tani tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go wreszcie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda genialnie, miałam różową wersję, bardzo sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałas mi o moim ulubionym tuszu :) Miałam kiedyś i o nim zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten tusz i uwielbiam go jest fantastyczny, rzęsy raczej po nim nie rosną ale efekt jaki daje jest dużo lepszy niż po MAX FACTOR FALSE LASH EFFECT na którym bardzo się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam firmę, ale tego produktu jeszcze nie miałam, moze się skuszę kiedyś przy okazji, ma charakterystyczne opakowanie, więc rozpoznam bez problemu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten tusz za jego szczoteczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt, na pewno się na niego skuszę jak wykończę swoje tusze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt podobny do tuszu Astor Big & Beautiful Boom, super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza warstwa daje juz swietny efekt a co dopiero druga :D :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzęsy - zazdroszczę Ci takich! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego właśnie szukałam! Dobry, tani tusz, skuszę się. :) Pięknie wyglądają rzęsy po 2 warstwach. *-*

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...