sobota, 21 marca 2015

Born Pretty Store - stamping plate BP-31 Egypt Theme

Hej :) 
Paznokcie, które nosiłam jakiś czas temu. Nie pamiętam już jakich lakierów użyłam.
Płytka z BPS jak każda z ich serii, świetnie się odbija, nie sprawia problemów. A widzę na stronie, że kolejna porcja nowości się szykuje :) Tą możecie dostać tutaj, kosztuje 2,99$.


Jak pewnie zauważyłyście, użyłam całopaznokciowego wzoru pierwszego od lewej :) Muszę kiedyś pobawić się w pomalowanie ich i zrobienie naklejek DIY :)


7 komentarzy:

  1. świetne, bardzo fajna ta płyteczka. No i baza śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te wzorki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzoreczek ;) jeszcze nie próbowałam robić naklejek, bo nie wiem czy mam tyle cierpliwości do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ja zamówie teraz jakiś nowe wychodzą i na tamte trzeba zbierać kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są tak piękne, że guziczek interesuje mnie, że nie pamiętasz jakich kolorów użyłaś. Muszę wiedzieć, co do za fiolet tak cudnie odbija! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...