środa, 23 maja 2018

Gradient + naklejki wodne z tosave.com

Hej :)

Niedawno, powróciłam do klasycznych lakierów, czasami lubię sobie zrobić przerwę od hybryd.
Przeglądając moje zbiory, wybrałam dwa pastelowe kolory i postanowiłam połączyć je gąbeczką.
Jak mi się to udało? Oceńcie same ;)

Mój arkusz naklejek pochodzi ze strony tosave.com. Bardzo mi się spodobał pomysł użycia ich na gradiencie. Patrząc na arkusz myślałam, że będą one ciut większe, ale całość nadal mi się podobała.
Użyte lakiery to Orly breathable Pamper me oraz fiolet Miss Sporty 1 minute nr190. Całość pokryłam Seche Vite.
Jak wam się podoba?
Lubicie używać naklejek wodnych?
Kiedy ostatnio używałyście klasycznych lakierów?


9 komentarzy:

  1. super! mi cieniowanie zdecydowanie lepiej wychodzi na zwykłych lakierach niż na hybrydach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne mani. Mam te naklejki, wykorzystalam je w manicure z HiHybrid. Podoba mi sie kolorystyka calosci i zapisuje sobie zdjecie, zeby sie zainspirowac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja używam tylko tradycyjnych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, ja uwielbiam hybrydy za trwałość, zwłaszcza jak nie mam czasu na nowe mani ;)

      Usuń
  4. Już na insta zachwalalam, bardzo podoba mi się ta stylizacja! Gradient jako tło sprawdził się tutaj perfekcyjnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi my loved one! I wish to say that this post is
    amazing, nice written and come with approximately all important infos.
    I'd like to peer extra posts like this .

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...