środa, 1 sierpnia 2018

Wróciłam! Semilac 003 Sweet Pink, Neonail Perfect milk oraz folia transferowa.

Hej :)
Wracam do was po dwu miesięcznej przerwie. Jeśli obserwujecie mojego instagrama to pewnie wiecie, że w tym roku kończyłam studia magisterskie z kosmetologii. Praca magisterska pochłonęła sporą część mojego czasu, później wyszły spontaniczne wakacje, obrona, wyprowadzka i tak czas zleciał.
           Sierpień natomiast zaczynamy od chyba jednego z najbardziej popularnych wzorów w tym sezonie. Zdobienie folią podbija świat paznokciowy, sama również lubię je nosić. Są proste w wykonaniu i bardzo efektowne!

Do wykonania tego manicure użyłam:
- bazę Semilac
- Semilac 003 Sweet pink, Neonail Perfect milk, złotą folię
- top no wipe Semilac.
Tylko dwa kolory i kawałek folii a jaki efekt :) Folia została lekko przykładana na warstwę dyspersyjną lakierów.

 Jak wam się podoba? Sięgacie po folie?

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdobienie :) różowy i złoty fajnie się razem komponują. Próbowałam już folii, czasem używam, ale nie przepadam jakoś za tym u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że choć mam sporo folii transferowych to leżą i czekają na lepszy czas. Ale kurczę, zdobienia w tym stylu są tak świetne, że chyba następne paznokcie jakie będę robić będą właśnie z folią transferową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam na początku przekonana do tego zdobienia ale jak już je zrobiłam to się nie mogłam napatrzec na paznokcie 😊

      Usuń
  3. ślicznie :) jeszcze nie używałam folii, bo lubię najprostsze zdobienia, bo innych nie umiem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użycie foli jest właśnie bardzo łatwe i szybkie 😊 a efekt super

      Usuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...