czwartek, 16 lutego 2012

Tydzień 5 : Paski :) + My Secret Lavender

Bardzo na szybko i na ostatni moment dodaje paski... No tak niby ferie dużo czasu itp.
G*** prawda... Dziś wróciłam z Bydgoszczy od siostry, bardzo fajny wypad :D
Piątek + sobota = 3x8-nastka ...  Ja nie wiem jak ja to przeżyje ^^


Konkretnie : Baza  - My Secret 147 Lavender - genialny lakier, gorąco polecam!
Paski - czarny Lemax z cienkim pędzelkiem.



 Mani pokazuje w ramach 10-tyg akcji ;D
Zdjęcia są jakie są, bo robione przed chwilką...




Dobranoc :))








Plus :  Dwa zdjęcia za dnia :)

Dziś 18! Spodziewajcie się outfitu :)
Ps. chyba mnie przeziębienie łapie, oj nie dobrze...

7 komentarzy:

  1. Ładnie wyszło, jak Ty przetrwasz te 3-8-nastki?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna już za mną :D Jeszcze "tylko" 2 :D Pytanie jak moja głowa wytrzyma?;>

      Usuń
  2. Fajne połączenie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne połączenie :)

    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie, obserwuje.
    Zapraszam do mnie, oglądania i komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek wczoraj nabyłam z tej samej serii mint i jestem mega zadowolona;]

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...