wtorek, 21 lutego 2012

Tydzień 6: Kwiatki. Jeszcze połowinkowe :)

Hejka :)
Malując paznokcie na połowinki wiedziałam, że pokaże je w tym tygodniu :)
Beżowy lakier to Golden Rose  330 [klik]. Kwiatki wykonałam za pomocą stempelka i płytki z Essence oraz brązowego lakieru Safari bez nr.
Wiem, że nie wyszło idealnie ale z daleka nie było tego widać :D
Fajnie się nosił :) Sukienkę, make up i fryzurę z połowinek możecie zobaczyć TU.

 Dziś do Cioci na urodziny jadę :) Dawno nie byłam u nich w domu :)

Paznokcie prezentuje w ramach tej akcji :)
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. o jak ślicznie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że obserwujemy, już kliknęłam. Dziś jestem mega zadowolona kupiłam lakier z fioletowym za 2 zł. A te dziewczyny to faktycznie przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, kwiatki odbite perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nie idealnie? Pięknie dobrane kolory, świetny wzorek, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja walczę ze stempelkami i powoli mam dość... albo moje zdolności są jakieś ograniczone albo nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze stempelkam mozna ciekawe żeczy wykombinowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...