środa, 23 maja 2012

Nowe nabytki + WYNIKI rozdania :))

Hej wszystkim :* 
Takie maleństwa ostatnio do mnie przybyły ;p Biedna ja musiałam skrócić paznokcie prawie na zero dzięki mojemu "kochanemu" facetowi od w-fu ;( Obudził się pod koniec roku, że są za długie;/)
A teraz wyniki :) Uff nie było lekko. Listę przygotowała Madziowa a ja sprawdziłam ją jeszcze ;p
Niestety niektóre z Was pisały, że mają w blogrollu a nie miały... a szkoda, bo głosy odpadały...
A sprawdzić trzeba było.



 Wygrywa Catalina http://catalinka.blogspot.com/ Gratulacje!
Przepraszam za początkową pomyłkę :(
Pisze maila i czekam 2-3 dni na adres. Jeśli go nie otrzymam to losuje na nowo :)
A Wam wszystkim dziękujemy za udział!

23 komentarze:

  1. Też muszę sobie kupić tą odżywkę 8w1 i mam nadzieję, ze podziała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słynna odżywka z Eveline :-) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i odżywka 8w1 :) Poluję na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, a byłam tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi, że wygrał mój nick, ale to nie mój blog. Chcę być fair dlatego to zgłaszam. Nie jesteś świnią i nie zgłaszam się po czyjeś nagrody. Gratulacje dla zwyciężczyni. ;)) Może następnym razem mi się uda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Cię :) Moja pomyłka. Nie zauważyłam ze zgłosiłyście się obie. Jeszcze raz przepraszam! I dziękuje ze zwróciłaś mi uwage :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy. Pomyłka to rzecz ludzka ;) Mam nadzieję, że Kasia będzie zadowolona z nagród, bo są wspaniałe, a w szczególności lakiery i masło do ciała Mango <33

      Usuń
    3. Catalino, chyba któraś z nas będzie musiała zmienić nazwę, albo jakoś inaczej się rozróżnić :). Swoją drogą, bardzo dziękuję za uczciwość, a innym blogerkom za gratulacje no i oczywiście organizatorce :)

      Usuń
    4. Dobrze, że się wyjaśniło :) Cieszę się, że jeszcze są uczciwi ludzie :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne zakupki, odżywka Eveline-lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!! Śliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jakie ładniutkie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje :)
    slicznie kolorki lakierow :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten lakier z golden rose z serii ''paris'' jest cudowny *.*
    gratuluję catain'ie :)
    zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wahałam się między ta odzywka 8w1 a diamentowa, ale w koncu zdecydowalam sie na ta druga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka Eveline jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...