czwartek, 23 sierpnia 2012

Cukiereczek od Wibo :)

Cześć ponownie :)

Chciałam, szukałam, aż w końcu dostałam różany lakier od Wibo ( a właściwie 3 ;D)
Dziś pokaże Wam nr 2. Butelka mieści 12ml
Piękny, cukierkowy róż, na paznokciach wygląda przeuroczo ;)
Szybko schnie, 3 warstwy jednak to minimum, na razie trzyma się ładnie ;)
Faktycznie pachnie, jak dla mnie to zapach marmolady różanej, którą znajdziemy
w pączkach ;p
Aha no i ma delikatny shimmer, słabo widoczny ale ma ;p
Jeżeli chcecie się czegoś o nas dowiedzieć, zajrzyjcie do poprzedniego postu :D
Zgubiłam błyszczyk od Wibo ;( Ten

29 komentarzy:

  1. Mam lakier z tej serii, ale o innym kolorze. Dla mnie pachnie jak mydło, nie lubię tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny kolor i piękne paznokcie, sama bym się pokusiła o taki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. oczywiście jak już znalazłam te lakiery, to zostały same ciemne. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go na swoich pazurkach jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten lakier. Ma piękny kolor i ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że ten kolorek jest piekny, zakochalam się w nim :) Pudrowy róż na paznokciach to mój hit :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, mi nie udało się kupić żadnego różanego lakieru;/

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada bajecznie :> zaraz lecę sprawdzić czy mam ten numerek :]

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatny ale swietny:)

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor, taki delikatny!

    http://florencece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliiiczny! takiego właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny jest ten kolor. Strasznie mi się podoba. Ja mam tylko ten pomarańczowy lakier z tej serii. Bardzo go lubie;) Mnie wystarcza tyko dwie warstwy zeby mieć piękny kolor i niestety na moich pazurkach nie schnie tak szybko:( Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Ps. Oczywiscie dodam sobie bloga do ulubionych zeby czesciej zagląac;*

    OdpowiedzUsuń
  15. przesliczny jest ten lakier :))

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...