czwartek, 23 sierpnia 2012

Tag x3

CZEŚĆ :))
Dziś jak w tytule, trochę się tych tagów nazbierało, a przyszedł czas, żeby na nie odpowiedzieć :P

Pierwszy to 11 pytań od Helkiodpowiada Wiola ;)
1. Jakie jest Twoje ulubione miejsce wakacyjne?
- Gdybym mogła to całe wakacje spędziłabym w Tatrach :)
2. Jakie jest Twoje ulubione danie?
-nie mam takiego, lubię bardzo dużo dań ;p
3.Jaka jest Twoja ulubiona książka?  
-  w ostatnim czasie nie czytałam takiej, która by się stała moją ulubioną...
4. Jaki obejrzany przez Ciebie film okazał się najgorszy? 
-  "Kolejny szczęśliwy dzień" jakiś  taki bez wyrazu.
5.Co zabrałabyś na bezludną wyspę, mając możliwość spakowania 2 rzeczy?
- mp3 i wode ;p
6.Co jest Twoim największym życiowym sukcesem?
- za młoda jestem, żeby mówić o jakimś sukcesie ;d
7.Czego w dzieciństwie się najbardziej bałaś? 
- Ciemności ;p  w sumie nadal się boje ;p
8.Spodnie vs spódniczka?
- i to i to ;D
9.Czego najbardziej w sobie nie znosisz? 
- humorów ;d
10. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
- na szczęście nie ;D
11.Co jest Twoim ulubionym kosmetykiem?
- balsam z Garniera do bardzo suchej skóry ;)

Wiem, że powinnam oTAGować 11 osób, ale na prawdę nie wiem, kto robił TAG a kto nie, więc jak ktoś ma ochotę to niech się czuje oTAGowany przeze mnie ;D I odpowie na pytania. Chętnie poznam odpowiedzi ;))
Pytania:
1. Horror czy Komedia?
2. Samotność czy towarzystwo?
3. Tymbark czy Frugo?
4. Lody czy słodycze?
5. Wolisz mocniej pomalowane oczy czy usta?
6. Domówki czy imprezy w klubie?
7. Czy uprawiasz jakiś sport?
8. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
9. Czy jest jakieś miejsce, które chciałabyś zwiedzić?
10. Masz jakieś zwierzęta?
11. Ulubiona piosenka?

Drugi tag to 10 pytań od Arivle, odpowiada Madzia :)

1.Co skłoniło Cię do założenia bloga?  
-ja go nie zakładałam, zrobiła to Wiolka, ja się dołączyłam :D

2.Gdybyś mogła zabrać 5 rzeczy na bezludną wyspę, co by to było?
-jeśli jakiegoś człowieka można nazwać rzeczą- to właśnie jego xD a jeśli nie, to 3 książki, coś do mycia włosia i jakąś odżywkę :D

3.Co najgorszego 'zrobiłaś' swoim włosom?
-najgorsze co mogłam im robić, to prostować je prostownicą jeszcze z tymi metalowymi wkładkami (na szczęście kilka razy tylko za młodu), więcej grzechów nie pamiętam :D

4.Jakich kolorów używasz w makijażu?
-zdecydowanie brązy górą, od czasu do czasu fiolet :)

5.Co w sobie lubisz?
-z charakteru? cierpliwość do ludzi :P a z wyglądu? włosy.

6.Wolisz podkreślione usta czy oczy?
- oczy zdecydowanie

7.Gdzie chciałabyś pojechać na swoje wymarzone wakacje?
-w Polsce to chcę poznać każdy zakamarek gór- Zakopane rządzi, a gdzieś dalej to może Hiszpania?

8.Uprawiasz jakieś sporty?
-czytanie książek, i stukanie w klawiaturę na czas :P poważnie to lubię pomykać na rowerze :P

9.Jak opisałabyś swój styl?
-zwykły, wygodny, chociaż czasem lubię nutkę elegancji :)

10.Jakiej muzyki słuchasz?
-wszystko co mi w ucho wpadnie, jedyne za czym nie przepadam, to metal.

Jak wyżej, zapraszam wszystkich chętnych, niech pytania będą takie jak wyżej wymyśliła Wiolka, ostatnie sobie podarujcie :P

TAG 3. 7 prawd o sobie, no to jedziemy:

1. Chociaż mamy z Wiolą zupełnie odmienne charaktery, to to sprawia, że świetnie się dogadujemy i nie umiemy nie rozmawiać ze sobą maksymalnie przez godzinę :)
2. Jesteśmy bardzo "zabawowe" jak już na imprezę się wybierzemy, to ją otwieramy i zamykamy :D Z parkietu schodzimy ostatnie :P
3. Uwielbiamy nasze wieczorne seanse filmowe, oglądamy wszystko- od komedii po horror, ostatnio częściej to drugie. (Ewentualnie jakiś dramat, thriller)
4. Mamy swoje małe manie- Wiola paznokcie, ja włosy, myślę że to stanowi dobry domowy duet :D
5. Wyprawa do drogerii jest z nami bardzo trudna, przed sklepowymi półkami możemy stać cały dzień, przyglądać się, ale nie kupić nic xD Taka już nasza natura. 
6. Jestem straaaaasznie niezdecydowana jeśli chodzi o zakupy ciuchowe, potrzebuję kogoś kto mi powie: "dobrze jest, bierz, płać i wychodzimy"- Wiola to mój prywatny doradca :P
7. Lubimy spontaniczność, łatwo nas wyciągnąć o 2 w nocy z domu, wystarczy zadzwonić i zaproponować wyjście :D

Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w zabawie, ciężko jest teraz kogoś wytypować, bo sporo osób już się "odsłoniło" :)

Dziękujemy jeśli dobrnęłyście do końca, może dzięki temu chociaż troszkę nas poznacie bliżej :)

Pozdrawiamy:
~wiolka94
~madziowa 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...