sobota, 9 maja 2015

Bo kobiety często zmieniają zdanie - manicure hybrydowy: Semilac 033 Pink Doll ♥

Na wstępie może zaznaczę, że: po pierwsze będzie trochę mojej paplaniny a po drugie będzie sporo zdjęć :)
Moja przygoda z Semilac zaczęła się dużo wcześniej, manicure hybrydowy nie był jeszcze tak bardzo powszechny, a marka Diamond Cosmetics tak bardzo znana. Lakiery, które kiedyś miałam - biel i czerń były dość kapryśne, zdecydowanie nie polubiłam się z nimi. Pewnie do tego doszedł też fakt, że miałam małe doświadczenie z nakładaniem hybrydy itp. Krótko przed majówką postanowiłam dać kolejną szanse tej marce. Wybrałam dwa kolory: bardzo letni i neonowy Semilac 033 Pink Doll oraz coś z nowości czyli nr138 Perfect Nude.
Na pierwszy ogień poszedł neon. Na swoich paznokciach bardzo rzadko noszę hybryde ze względu na to, że lubię często zmieniać kolory. Hybryda trzyma mi się już 10 dzień i pewnie niedługo ją zdejmę ze względu na odrost i znudzenie ;)
Do pokrycia wystarczyły mi dwie warstwy, Przy nakładaniu nie było żadnych problemów. Na trzecim i czwartym palcu białe stemple. Paznokcie zwracają uwagę, zebrałam sporo komplementów :)
Czas na zdjęcia.
I już ostatnie zdjęcie po 10 dniach od pomalowania :) Suche skórki górą.. alee testuje coś nowego i zobaczymy czy ten produkt je okiełzna :)

Mam nadzieję, że wytrwałyście do końca i dacie znać jak Wam się podoba? Czy  w ogóle się podoba :)

5 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, a z kwiatuszkami wygląda jeszcze bardziej uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej mam ochotę na te hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor i stemple się na nim ładnie prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten kolorek i jest niesamowity!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jst ten kolor :) Semilaci kuszą mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...