sobota, 26 marca 2016

Powrót mięty.

Hej
na wstępie, chciałabym wam życzyć zdrowych i pogodnych Świąt.

Kolejny, ostatni już etap projektu Trii. Wiosenny kolor kojarzy mi się głównie z pastelami. Nie wiem dlaczego, ale tak jest :) Tym razem postawiłam na miętę, którą myślę każda z was dobrze zna i pamięta.

Kwadratowe lakiery z My Secret były dość popularne kilka lat temu, a ja w swoich zbiorach znalazłam miętkę. która pomimo upływu czasu nadal świetnie się spisuje :) Użyłam koloru 148 Mint.  Na to przyszły stemple z płytki BP-L020. Ostatnio najczęściej wykorzystywana. Wzór odbiłam bielą o B. :)

Trzymajcie się i do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Pięknie. Uwielbiam miętę na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięta <3 Uwielbiam miętowe pazurki, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mięta mi się chyba nigdy nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor i fajny stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie delikatne i... cudowne! zachciało mi się takich, ohhhh <3
    Dziękuję, ze wzięłaś udział w moim projekcie =*

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...