czwartek, 3 marca 2016

Jak ptaki na niebie.

Hej, cześć, witajcie :)

W końcu udało mi się nie przegapić jakiegoś projektu czy wyzwania jak to do tej pory bywało. Jeśli macie ochotę cały czas można dołączyć. O całej stemplowej akcji przeczytacie u pomysłodawczyni czyli Trii. Tematy są super, czasu dużo, bo aż 10 dni na wykonanie zdobienia. 

Nad tym tygodniem długo się nie zastanawiałam, wiedziałam, że będą to czarne ptaki na tle nieba niemal od razu :) Do tego doszły białe ciapki imitujące chmury.


Jako baza posłużył mi lakier Sally Hansen Xtreme wear 240 Babe Blue,  piękny, jasny, pastelowy błękit z delikatnym srebrnym shimmerem widocznym tylko w butelce- a szkoda.
Białe plamy powstały przy użyciu bieli od Golden Rose i kawałka gąbeczki.
Stemplowałam czernią Konad i przezroczystym stemplem.
A do wzorów posłużyła mi płytka BP-L019. Płytka jest akurat na promocji :)

Użyte produkty:

Jak wam się podoba?? Zapraszam do obejrzenia prac innych dziewczyn.
Trzymajcie się ciepło!

24 komentarze:

  1. Też miałam jakieś ptaszki robić w chmurach ale nie mialam ochoty na niebieskie pazurki ;P
    Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo realistycznie wyszło Ci to niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Mega realistyczne, jakby ptaki właśnie wracały z ciepłych krajów!
    Bardzo się cieszę, że bierzesz udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ;) jak w sobotę uda mi się coś zmalować to tez dołączę do projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne ptaki na niebie <3 śliczne tło!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne, jakby fruwały po niebie w letni dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście wygląda to jak niebo, śliczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ptaszki, bardzo fajne optymistyczne zdobienie, akurat na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) Fajna płytka, te gołąbki dotykające się dzióbkami skojarzyły mi się z Kevinem w NY, on tam kupił czy dostał takie szczepione ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :D on chyba turkawki miał jak dobrze pamiętam :P

      Usuń
  10. Boże! :o Świetne Paznokcie! <3 Zazdroszcze :( Zapraszam również do Siebie! http://untouchedlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdobienie,wszystko do siebie pasuje. Ps.dołączam do grona obserwatorow😀

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...