wtorek, 25 lipca 2017

Evo Nails 007 Buid Pink, o przedłużaniu paznokci hybrydą.

Hej :)

Pewnie nie raz zdarzyło się wam złamać paznokieć w najmniej oczekiwanym momencie. Do tego jeśli posiadacie długie paznokcie to nie chcecie skracać dziewięciu tylko dlatego, że jeden się złamał, prawda? Produkty do przedłużania ma już praktycznie każda znana marka lakierów hybrydowych.
Do tej pory, do tego celu używałam przezroczystego harda od Semilac, ale odkryłam zdecydowanie lepszy produkt. Mowa o produkcie pochodzącym ze sklepu evonails.pl

Produkt marki Evo Nails zamknięty jest w czarnej, prostej butelce o pojemności 10ml, kosztuje 29,99zł jest dostępny tutaj.
Lekko różowe zabarwienie produktu, ułatwia pracę na szablonie, trwałość bez zarzutu. Ogromnym plusem jest fakt, że przedłużony paznokieć jest twardy i nie mięknie pod wpływem ciepłej wody tak jak jest to w przypadku SemiHardi.
Tak było przed "naprawą"
 Tak zaraz po przedłużeniu paznokcia
 Tak wyglądało z boku:
 A tak po opiłowaniu i nadaniu kształtu
Kolejnym krokiem było nałożenie koloru i topu i mani jak nowy :)
Przedłużacie paznokcie? Robicie to hybrydą czy wolicie żele?
Jak dla mnie na takie awaryjne sytuacje takie rozwiązanie jest super ;)

14 komentarzy:

  1. Fajny takie lekko różowy, ja już teraz zdecydowanie też wolę inne preparaty niż Hardi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z hybrydami nie po drodze, więc niestety nie przedłużam sobie i jak jeden się złamie to wszystkie idą pod gilotynę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opcja dla tych, którzy złamanie paznokcia uważają za tragedię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam tego za tragedię, paznokieć nie ręką - odrośnie, aczkolwiek nie lubię mieć krótkich paznokci, dlatego takie rozwiązanie jest dla mnie najlepsze ;)

      Usuń
  4. Znam tą firmę, ale przejechałam się na żelach od nich :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli nie próbowałam, szkoda, że się nie sprawdziły ;/

      Usuń
  5. Dobrze wiedzieć, że mają taki produkt w ofercie ;) Ja narazie korzystam z Semilaca Hard, jeśli potrzebuję coś naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hard z semi to porażka, jedynie z proszkiem akrylowym daje jakoś radę. ten produkt fajnie się prezentuje, ja na razie przerzuciłam się na żele ;D lepsza trwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczęłam stosować ten trik i było znacznie lepiej ;)

      Usuń
  7. Nie pamiętam kiedy straciłam cały paznokieć ale zdarzają mi się pęknięcia z boku paznokcia i w takich sytuacjach ratuję się hybrydą (teraz Bluesky) i torebką po herbacie ;D działają super :) Wcześniej miałam Hardi i to była porażka - wyrzuciłam po 3 użyciach :( Evo wygląda kusząco i może jak skończę moją buteleczkę spróbuję coś z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie torebka od herbaty mało kiedy zdaje test. A, że jestem czasami nie uważna to moje paznokcie dość często obrywają ;p

      Usuń
  8. u mnie hard semilaca sprawdza się bez zarzutów ;) ten mleczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie Ci wyszedł ten pazurek! Ja czasem przedłużam hybrydą, ale tylko jak mi się jeden paznokcieć wyjątkowo złamie. Czasem przedłużam o 1 mm te pazurki, które u mnie się najszybciej niszczą gdy mam dużo pracy, ale rzadko. Wciąż jeszcze muszę ćwiczyć, bo różnie mi to przedłużanie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...