niedziela, 9 lipca 2017

Nowości: Born Pretty, Nicole Cosmetics

Hej :)
Ostatnio dotarła do mnie paczucha ze sklepu Born Pretty Store i postanowiłam się z wami podzielić jej zawartością ;)
Pokusiłam się o następną płytkę do stempli, tym razem padło na BP-L061
 Będąc nadal w temacie stemplowania, na reszcie upolowałam organizer na duże płytki, kilka się ich zebrało i nadszedł czas, aby tez miały swoje miejsce ;)

Następną rzeczą jest pędzelek przeznaczony do ombre, jestem go bardzo ciekawa! Miałyście taki? Faktycznie się tak dobrze ombre nim robi?
Wpadła także termo hybrydka w zestawie z matowym top coatem, zapomniałam podać numer koloru i dostałam 9, na szczęście mi się podoba :) Góra na zimno, dolne zdjęcie na ciepło :)
 Chciałam na spróbowanie zobaczyć cążki, ale ta sprężynka się nie sprawdza totalnie ;/
Ostatnie już to 4 arkusze szablonów. Zobaczymy jak się sprawdzą :) Są róże, serca, puzle i a'la wodne wzory.

 Dostałam też dwa nowe zapachy Nicole. Odpowiedniki znanych markowych perfum.
201 - odpowiednik Tom Ford Costa Azzurra
058 - odpowiednik Yves Saint Laurent Opium
To nie pierwszy raz z tymi perfumami więc śmiało mogę polecić, a o tych zapachach więcej już nie długo. 

Mam nadzieje, że wytrwałyście do końca. 
Miłej niedzieli i do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Świetna płytka :) Czy do tego organizera mieszczą się płytki Born Pretty? Bo one mają te plastikowe podkładki i słyszałam, że nie wszystkie etui są dla nich odpowiednie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy wybrałaś :)
    Muszę w końcu zaopatrzyć się w te płytki.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuda... cążki też by mnie skusiły, więc dobrze wiedzieć, że klapa.
    Organizer śliczniusi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy, a cążek w ogóle nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się nie obyła bez nich z moimi skórkami.
      A czego używasz?

      Usuń
  5. Ta płytka też za mną chodzi od dłuższego czasu. Czekam na post z nią w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny, wszystko mi się podoba ;D Organizer też właśnie zamówiłam nowy, bo mój poprzedni to porażka, po włożeniu 2-3 płytek się nie dopinał ;D Pędzelek do ombre mnie kusi, wypróbowałabym ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. też zamówiłam ten pędzelek kilka dni temu, daj znać jak się spisuje bo jestem go bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...