poniedziałek, 18 września 2017

Kameleon dla każdego

Hej :)

Kameleony już jakiś czas temu stały się bardzo popularne, jednak większość z nich nadawała się tylko w przypadku manicure hybrydowego. Marka EvoNails wyszła na przeciw tym, którzy używają klasycznych lakierów. Lakier ten daje bardzo zbliżony efekt do Semiflash 04 Amazing Frog oraz Indigo Metal Manix Chameleon Butterfly. 

Lakier, który użyłam to nr214 Crazy Aurora, niebiesko-zielono-fioletowy, w tej chwili na promocji kosztuje 14,99zł. Nałożony na czarną bazę Safari aby jeszcze bardziej wydobyć jego urok. 
Wzór powstał za pomocą szablonów Born Pretty Store, kosztuje 1,49$ za tak naprawdę 42 szablony, niestety przez cienkie linie, ciężko się go odklejało i  w niektórych miejscach lakier dostał się pod szablon (nie dokładne przyklejenie wszystkich brzegów) Ogólnie z dalszej odległości wzór wyglądał fajnie i niedociągnięcia nie rzucały się w oczy :) 
Całość pokryta Seche Vite 
Wzór, który użyłam znajduję się na drugim szablonie od prawej.
Dla porównania tak lakier wygląda solo, bez czarnego koloru pod spodem.
Używanie takich winylowych szablonów?
Jak wam się podoba moja propozycja?

5 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tych szablonów! Wszystkie, które mam mają jakieś duże wzory, że mieści mi się 1 czy 2 :D Zastanawiałam się czy to lakier i pyłek, ale jak się dowiedziałam, że lakier to od razu stawiałam an Crazy aurora! Mam go na swojej liście ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie teraz kuszą inne :D a te szablony jak mają mały wzór to wychodzą super :)

      Usuń
  2. Ja sie wciaz zastanawiam czy mam zostawic krotsze czy dluzsze paznokcie, jak widze Twoje piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lakier daje bardzo ładny efekt, rzeczywiście wygląda jak pyłek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...