poniedziałek, 4 września 2017

Niedokończone. Neonowo-pastelowe ombre

Hej :)
Dziś nietypowo, bo pokaże wam swoje nie skończone paznokcie. Pomysł wydaje mi się, że jakiś był, gorzej z czasem.

Gradient powstał przy użyciu gąbeczki i dwóch kolorów przywiezionych ze sobą z targów z Poznania.
Neonowy róż, który nie wymagał użycia białej bazy to Peggy Sage 295 neon pink. Typowy dwu warstwowiec, do tego szybko schnie.
Jasny, pastelowy róż to nic innego jak Semilac 128 pink marshmallow ale uwaga... tym razem lakier klasyczny. Być może nie każdy z was wie, że Semilac ma w swojej ofercie klasyczne odpowiadające kolorystycznie hybrydom.
Maksymalny połysk, szybkie wyschnięcie i trwałość to zasługa Seche Vite.

Jestem w pełni świadoma tego, że ten manicure aż się prosi o dodanie jakiegoś zdobienia, ale wyszło jak wyszło. Zdarza się wam "nie dokończyć" swojej wizji?
Znacie lakiery klasyczne Semilac?

5 komentarzy:

  1. Znam to! Nie raz mialam mani, ktore bylo niedokończone i musiałam coś dpdac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wyszło bardzo fajnie :D choć ja lubię jak jest dużo napaćkane na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze fajny jest ten jasny kolorek, po drugie w tej wersji też fajnie wygląda 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...