sobota, 23 września 2017

Złote różyczki

Hej ;)

Kolejne zdobienie  z wykorzystaniem szablonów ze sklepu Born Pretty Store, poprzednie pokazywałam wam tutaj, pisałam też, że tamten wzór był dość ciężki w obsłudze, ze względu na cienkie linie. Róże natomiast nie sprawiły żadnego problemu :)

Do wykonania użyłam czerwieni Eveline magical gel, złotko to Essence, top coat Seche Vite.
Szablon ma łącznie 24 wzory, róże pojedyncze i potrójne oraz serca na patykach ;p Kosztuje 1,49$ i dostępny jest tutaj

Używacie szablonów? Jak wam się podoba takie minimalistyczne zdobienie?
Czerwień ma królować tej jesieni więc będzie jej znacznie więcej :)

4 komentarze:

  1. Ja nie umiem się do nich przekonać, swoje pooddawałam :D Stwierdziłam że szybciej namaluje normalnie :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne mani :). Tych szablonów jeszcze nie testowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czerwień ;-) Polowałam kiedyś na takie szablony, ale nie wiem jak to się stało, że w końcu ich nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie używałam takich szablonów. Efekt wyszedł bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...