czwartek, 17 maja 2012

Fioletu ciąg dalszy

Cześć :)
Dostałam wczoraj dwa lakiery w ramach podziękowania za zrobienie masek (Gargamela i Smerfa) na juwenalia. Jeden z nich chciałabym Wam dziś pokazać, gdyż na pazurkach bardzo mi się podoba.
Mowa o Wibo z kolekcji Wonder Nails, serii Color Power o nr.6


Bardzo podoba mi się kolor, to że przyzwoicie szybko schnie i dobrze kryje po dwóch warstwach. Konsystencja mi odpowiada, nie jest ani zbyt rzadka ani gęsta, chociaż moja przyjaciółka stwierdziła, że jest zdecydowanie zbyt gęsta dla niej. O trwałości się na razie nie wypowiem, ale mam nadzieję, że będzie taka jak w przypadku jego "kumpla" z kolekcji, ale z serii: "Amazing Amazone" o nr.3, który widzicie na paznokciu palca serdecznego.

Jedyne co mnie lekko denerwowało, to pędzelek, który jest krzywo ścięty. I nie- on nie ma taki być, mam drugi lakier też z tej serii i pędzelek jest ścięty "na prosto". 
Jeśli się dobrze orientuję to kosztują one coś koło 5,49 zł w Rossmannie. 
A Wy miałyście z nimi styczność? Podzielcie się wrażeniami :)

 PS. Przypominamy też o trwającym do jutra (do północy) naszym pierwszym rozdaniu:

Pozdrawiam, 
~madziowa

25 komentarzy:

  1. super kolorki:) sama nie wpadłabym na pomysł połączenia fioletu z miętą,ale całkiem fajnie to wygląda i pewnie kiedyś też tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, to amazing amazone ma więcej z błękitu niż z mięty, ale ja lubię takie połączenia :)

      Usuń
  2. a tego fioletu z Wibo nie mam - pora to zmienić bo śliczny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętę z Wibo posiadam ale nie wiem czy było to tylko moje odczucie ale była bardzo nietrwała, szybko się starła. Bedę próbować jeszcze raz, może to był jakiś paznokciowy zły dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolorki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolooR! MÓJ! Ja go chce (fiolet)!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ufam jakości lakierów wibo, choć kolory mają piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm czemu? Nie są aż takie złe. Jak każdy inny tani lakier.

      Usuń
  8. Czasami też maluję paznokieć na inny kolor i zazwyczaj budzi to niezłe kontrowersje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool work! love the colors!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam tych lakierów, błękitny jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio bardzo dużo słychać o tych lakierach, wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o, bardzo fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne :)
    Ten żółty ślicznie maluje ;) Ten niebieski chyba będzie potrzebował kilku warstw bo mama już próbowała ale żółty jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udana ta seria color power, u siebie opisywałam żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdę powiedziawszy nie miałam nigdy lakierów wibo, zawsze bardziej kierowałam się w stronę lovely. W każdym razie przepięknie dobrałaś kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...