sobota, 19 maja 2012

Magnetyczny lakier od Essence.

Hejka :)
Parę słów wyjaśnienia na początek :  kupiłam kiedyś jeden magnetyczny lakier ale nie kupowałam magnesu bo przeczytałam ze lodówkowy też się nada... No niestety nie udało się a ja nie chciałam wydawać kasy na magnes. Aż pewnego razu wygrałam u jjjustii ten zestaw :
Lakier 03 Magic Wand i magnes.
Dopiero3 dni temu użyłam go na wszystkie paznokcie. Kolor jest śliczny i przyciąga wzrok. Niestety zostają trochę smugi, jedna warstwa wystarcza, szybko schnie.
Paski nie wyszły takie jakbym chciała... ale no cóż następnym razem będzie lepiej. Muszę jeszcze bliżej przyłożyć magnes... Wcale to nie jest takie łatwe jak się wydaje :)
Zdjęcia nie pokazują efektu :( Paski w rzeczywistości były mocniejsze, bo jednak koleżanki zauważyły ;d
Na serdecznym odgniotła się pościel ;/
Może miałyście ten lakier? Jak efekty?

Ps. Wyniki rozdania postaram się dodać po weekendzie. Jutro cały dzień będę poza domem, a dziś muszę się zabrać za naukę ;/

Wszystkim miłego weekendu!

19 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie wygląda:) A odgniecionej pościeli nie widać tak bardzo, magnetyczne paski to maskują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor, jak chciałam kupić magnetyczny lakier z Golden Rose były same ciemne kolory więc zrezygnowałam bo i tak na lato by mi się nie przydał, może zdecyduje się na ten który Ty masz bo bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt, muszę się za nim rozjerzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. mam chyba taki sam kolor ^^
    fajne są, jednak ostatnio długość wolnego brzegu moich paznokci nie przekracza 1-2 mm :(
    zniszczone mam, gdyż w szkole musiałam robić na sobie tipsy
    dobrze,że już skończył się dział zdobnictwa paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swój pierwszy eyeliner z essence reanimowałam jak polecała bodajże katOsu
    ale nie sposób jest połączyć glicerynę z bazą silikonową i wodą
    ale tak czy inaczej można załagodzić wyschnięcie samą bazą
    ciekawe jak by się sprawdziło z duraline ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie miałabym cierpliwości do tego żeby się tak bawić, choć widziałam na żywo paznokcie pomalowane takim lekierem i wygląda to całkiem interesująco. Jednak ja nie mam nawet cierpliwości by pomalować paznokcie zwykłym lakierem ;) dlatego zazwyczaj albo nie maluję albo maluję jasnym, bo to szybko i nie widać jak się wypaskudzi całe skórki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnego lakieru magnetycznego. Muszę sobie jakiś kupić, bo świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt! idealny na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam lakier magnetyczny z Golden Rose, ale paski były dużo, dużo wyraźniejsze. z resztą zobacz sama: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/01/golden-rose-magnetic-nr-03.html

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie na zdjęciach słabo widać, ja mam z golden rose i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja koleżanka ma ten lakier i jakbyśmy nie robiły to efekt magnetyczny jest bardzo słaby. mój z golden rose jest za to bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie to wygląda, dzisiaj byłam na zakupach i zastanawiałam się nad tym lakierem, ale bałam się, że będzie to dziwnie wyglądać a wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam ;lakieru magnetycznego , ale podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie za bardzo polubilam sie z tym zestawem, dlatgeo ilakier i magnez trafil u mnei do dzialu wymiana. Jedank zauwazyalm ze u cebie jkaby efekt jest mocniejszy niz byl u mnie:) takze moze ten odcien lepiej sie sprawdzal

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześladują mnie ostatnio te lakiery, muszę kupić :-D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...