czwartek, 10 maja 2012

Lakier który mnie (nie)zachwycił...

Hejka :)
Przedstawię Wam pierwszy lakier na którym się zawiodłam... A szkoda, bo bardzo podoba mi się w buteleczce a na paznokciach już zdecydowanie mniej. O kim mowa? O lakierze Wibo express growth trends nude nr 351. Lakier chyba już zgęstniał. Nie wiem jaki był na początku, bo to lakier Magdy. Na chwilę obecną smuży, długo schnie i potrzeba min 3 warstw. Ogólnie kolor nie współgra z kolorem moich dłoni. Jednym słowem : nie podoba mi się.
 A może go miałyście? Jak sprawdził się u Was?
Razem z Shilą przesyłamy pozdrowienia :)


Wszystkich którzy jeszcze się nie zgłosili serdecznie zapraszam na nasze rozdanie! :)

PS. Madziowa mówi: lakier na początku nie był aż tak gęsty, fakt- trzeba dać 3 warstwy żeby ładnie wyglądał na pazurkach, ale mi się bardzo podoba, więc jestem w stanie mu to wybaczyć :D
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. śliczny kolorek;)







    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę zostać moim obserwatorem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i absolutnie mi nie odpowiada pomimo, że uwielbiam nudziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się tylko kolor,fajny nudziak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor śliczny :) Mi jak na razie żaden lakier Wibo nie zgęstniał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ma śliczny ja mam nieco inny z Trends Nude i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor. Mnie ogólnie cała ta seria jakoś nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wcześniej myślałam,że nikt nie będzie chciał ze mną współpracować,bo mam niepopularnego bloga,wystarczy napisać do jakieś firmy i się przełamać ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy warstwy to niebyt fajnie, za dużo czasu trzeba poświecić na pomalowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda bo kolor ladny - ja zazwyczaj takie lakiery ( ktore potrzebuja az 3 wartsw) wyrzucam bo po prostu malwoanie nimi i tak nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek, kocham nude ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jakiś nude z Wibo ale nie wiem czy to dokładnie ten kolor ale ja ze swojego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam identyczny z tej serii tyle, że pastelowy róż i też mi się właśnie wydawało, że trochę zgęstniał. myślałam, że to akurat mi się taki trafił , ale jak widzę nie tylko ja mam taki problem a szkoda bo kolory przecudne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie się ten lakier sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakość nie powala, ale ja lubię jego kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wygląda, tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam go i mam dokładnie ten sam problem co ty. Konieczne jest nałożenie kilku warstw. Taki sama problem jest z lakierem tej samej firmy bardzo jasny, błyszczący fiolet. Pomimo tego i tak lubię te lakiery z tej firmy :)


    http://najamajke.blogspot.com/ - opowiadanie o Vanessie, która wraz ze swoją przyjaciółką Alexis pojechała na Jamajkę.
    http://dziwnainaczej.blogspot.com/ - przemyślenia, rady, opinie, felietony - mój punkt widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny lakier, mam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...