piątek, 11 maja 2012

Jak wzmocniłam swoje paznockie?

 
Siemka :)

Dziś o odżywce z którą bardzo się polubiłam. Mowa o Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament.
Stosowałam ją non stop przez ok 3 tyg. i później jako bazę. Paznokcie stały się o wieele twardsze, od czasu kiedy jej używam nie złamałam żadnego paznokcia :D
Stosowała ją takze moja mama. Czas zakupić nową butelkę ;p
Odżywka ma mleczny kolor ale nie widać go zbytnio na paznokciu. Szybko schnie, przedłuża trwałość lakieru, nie gęstnieje w butelce. Rozdwajanie sie zmniejszyło ale nie zginęło do końca ;/ Jedyny minusik. Cena ok 11 zł. Dostępne w drogeriach. Ja kupiłam w drogerii Aster :)

Gorąco polecam! :)


Ps. Wysusza skórki...


 Na paznokciach gdzieś w połowie kuracji ;)
 A Wy lubicie ją? A może inna wersja przypadła Wam do gustu?

15 komentarzy:

  1. Nie miałam , ale mam na nią chęc już od dawna :) słyszałam że ta 8w1 jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie działają podobnie :)

      Usuń
    2. Ja właśnie składy porównywałam to mają prawie to samo ;p

      Usuń
    3. Ja miałam 8w1 i była super.

      Usuń
  2. ja niedawno ją kupiłam, ale wcześniej używałam z powodzeniem tej 8w1, myślę, że działanie mają bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją i używam. Jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam wole wersje 8 w 1 :)
    aktualnie też ją stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio trochę zaniedbałam swoje paznokcie i w odżywkę muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez bardzo lubię tą odżywkę :) idealnie spisuje się jako baza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam odżywkę z Eveline, ale 8in1 i też ją bardzo lubię. Ogólnie mówiąc Eveline Cosmetics to b.dobra firma kosmetyczna :>

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie bardzo przypadła do gustu! zresztą w mojej ostatniej notce widać do jakiego stanu doprowadziła ma paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dobrze spisała sie wersja 8w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta odzywka jest rewelacyjna, rowniez ja mam, uzywam i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...