poniedziałek, 21 maja 2012

Paznokcie na Komunię ;)

Hej wszystkim :*
Na wstępie wyniki będą na pewno w tym tygodniu! Po prostu brak mi czasu... weekend cały zabiegany.
W niedziele na Komunii. Komunia to uroczyste przyjęcie więc i na paznokciach elegancja (chyba)
Do rzeczy :
- lakier nude - Lemax bez nr.
- biały Butterfly Maxima
- stemple zestaw Essence
- piegi czy jak to nazwać wybrałam z lakieru Essence nail art twins 07 Blair

Róża się minimalnie rozmazała pod wpływem bezbarwnego lakieru ;p Całość trzyma się ładnie. Przetrwały 2 imprezy i są minimalnie pościerane końcówki


 Lece się zabrać za naukę z historii. Nienawidzę tego przedmiotu... a no i boli mnie głowa :( Mam ochotę się położyć i spać ...

26 komentarzy:

  1. pięknie Ci to wyszło :) chyba było trochę pracochłonne, ale efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Najdłużej zeszło z tymi "piegami" ale efekt też mi się podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają, idealnie wpasowałaś się w okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezśliczne! Ja nie mam cierpliwosci ostatnio do takich zabaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko, w sam raz na tego typu imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszly fajnie - bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! I eleganckie, pasują na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile nie lubię frencza to ten wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pazurki!:)) oj dużo musiałas czasu i cierpliwosci poświecic na dżeciki ale warto było bo wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jak starannie! pięknie wyszło, jakim lakierem robiłaś stempelek ;>?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też umieram z bólu głowy ;/
    Paznokcie śliczne!
    mam pytanie do tych stępelków, osobno kupuje się stempel i osobno blaszki czy razem i za mniej więcej ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple z Essence w zestawie za ok.13 zł posiadają : stempel, blaszkę i "zdrapaczkę". A później jeśli chcesz możesz dokupić blaszkę za jakieś 6-7zł

      Usuń
  12. o widzisz, tak myślałam, bo jak próbowałam robić zwykłym lakierem to miał za słabą pigmentację, no nic, skoczę po ten z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, zgadzam się, że eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  14. jak nie przepadam za frenczem tak tutaj mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cały czas poszukuję tych stempli z essence :(.. piękny frencz ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. french to moja milosc <3
    ja uwielbam Historie :D tego przedmiotu moglabym sie uczyc na okroaglo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wygląda ten czarny kwiatek na pazurku :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...