niedziela, 15 kwietnia 2012

Gdy czasu brak - Safari nr 100

Cześć wszystkim :*
Dziś znów na szybko. Weekend bardzo zabiegany. Wczoraj 18 koleżanki, dziś babcia obchodzi swoje urodziny ;d
Do sedna. Kolejny bardzo fajny lakier od Safari. Tym razem o numerze 100.
+konsystencja
+czas wysychania (baardzo szybki)
+krycie (2 warstwy idealne ;p)
+cena ok 3zł
Jedynie co mi się nie podoba to trwałość. Szybko końcówki się ścierają...
Dodałam później naklejki, bo nie miałam czasu na zdobienie, które swoją drogą bardzo dobrze się trzymają ;p



Miłej niedzieli :*
Rozdanie już nie długo ;p Tylko muszę się na zakupy wybrać ^^

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Lakiery Safari są naprawde świete. Firma Quiz ma bardzo duży wybór kolorów i

      Usuń
  2. Mam go i bardzo lubię:) Ślicznie u Ciebie wygląda:) i do tego ten słodki kwiatuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam od koleżanki właśnie o tych lakierach, że tanie i całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoim blogu jestem po raz pierwszy, ale bardzo mi się podoba.
    Świetne pazurki <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat ! W końcu raz się ma 18 lat xd

    OdpowiedzUsuń
  6. mam lakier w tym samym kolorku, ale go jakoś nie lubię, dlatego poszedł u mnie do wymianki. :P
    Wszystkiego najlepszego Tobie i twojej babci! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że nie tylko u mnie kolor niebieski gości dzisiaj na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka ma taki, chyba nie znam się za bardzo na tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam kolor! Uwielbiam je! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczny jest :) muszę kupić jakąś zeberkę ;) obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolor :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor , śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo mi się podoba. Paznokcie mają ładny kształt.
    Zmieniając temat u mnie na blogu organizuję szybkie rozdanie więc jeśli masz ochotę to zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor typowo wiosenny. musze swoje naklejki wygrzebac;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za zgłoszenie do konkursu!:)) Troszkę się tu porozglądałam i dodaję się do obserwowanych!:)) Podobają mi się Twoje notki!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor, lubię lakiery Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny i tani lakier też je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię lakiery Quiz z seri Safari. Mają piękne kolory,nie smużą się i są bardzo tanie, a długo się trzymają na pazurkach

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...