poniedziałek, 17 grudnia 2012

Gradient #2

Hej :D
Ostatnio moja mama mnie "gnębi", żebym robiła jej wzorki na paznokciach.
Dałam się namówić i zrobiłam jej cieniowanie i kwiatka na serdecznym palcu z holograficzną cyrkonią, której na zdjęciu prawie nie widać.
Jeżeli chcecie wiedzieć jak wykonuje taki mani to zapraszam tutaj ! 

Jeszcze tego samego dnia, zrobiłam sobie też gradient :D Tylko, że w odcieniach fioletu. 
Zawijas to biała farbka akrylowa i cyrkonia w środku :)

Jak Wam się podoba? Która wersja bardziej Wam przypada do gustu?
Jak macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach :)
A i obejrzałam "Tylko Ciebie chce" Drugą część filmu z poprzedniego posta...
Powiem tak : zdecydowanie wolę 1 ale 2 też nie jest tragiczna :))

12 komentarzy:

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...