poniedziałek, 24 grudnia 2012

Nieudane śnieżynki + życzenia !

Hej Wszystkim w ten piękny dzień ! :))
Korzystając z chwili wolnego postanowiłam do Was coś nabazgrać :)
Najpierw pokaże Wam moje ciut nieudane śnieżynki :D
Tło to Silcare 68 
Śnieżynki - czarna farbka akrylowa
Top - Seche Vite

 To czas na życzenia ! Ja niestety wciąż chora :((
 Gwiazdki najjaśniejszej,
choinki najpiękniejszej,
prezentów wyśnionych,
świąt fajnie spędzonych,
sylwestra szalonego,
roku bardzo owocnego!

Wytrwałości w blogosferze <3

16 komentarzy:

  1. Zdrówka Ci życzę przede wszystkim, żebyś wyzdrowiała na sylwestra i dobrze się bawiła :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszło ! Wesołych Świąt i szybkiego powrotu do zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej! Wesołych świąt:)

    A śnieżynki ciekawie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znasz się! :D Cuudne śnieżynki :D

    Wesolutkich Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt!:)
    piękne śnieżynki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem śnieżynki są jak najbardziej udane! :)
    Wesołych i spokojnych ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie, zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych ;*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudeńka :)
    wymarzonych chwil ;)


    zapraszam na moje rozdanie :)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2012/12/100-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nieudane? są świetne. Lakier-tło piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się śnieżynki bardzo podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi sie pazurki podobaja :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...