piątek, 7 grudnia 2012

Testujemy podkłady : Under Twenty Anti! Acne

Hej :)
Dziś będzie o podkładzie, który polubiłam, już miałam kupować 2 opakowanie ale poznałam innego kolegę (o którym niedługo).
Plusy:
- cena (od 15-20zł)
- zapach (grapefriut - uwielbiam ten zapach,
 zwłaszcza z rana <3)
- krycie (średnie w kierunku mocnego)
- dobrze matuje
- nie tworzy maski
- łatwo dostępny (praktycznie w każdej drogerii)
- nie zapycha
- jest wydajny, używam go praktycznie codziennie z mamą od około miesiąca, jeszcze go troszkę jest :)




Minusy :
- podkreśla suche skórki
- po jakichś 7h można zauważyć delikatne plamy (nierówno "schodzi")
- na ręce ciemnieje i na twarzy odrobinkę też.

Na drugim zdjęciu widać kolor podkładu i to jak ciemnieje ;/
No to pozostał do pokazania efekt na twarzy.
Zdjęcia są straszne także oglądacie na własną odpowiedzialność ^^.
Moja cera już teraz tak nie  wygląda, sama sobie zrobiłam kuku bo próbowałam "pozbyć się" białych podskórnych krostek - jak widać nie wyszło ;/
Tak, wiem brawa dla mnie... Jest chociaż plus - pokazałam krycie w ekstremalnych warunkach ;P
Mojej mamie również podpasował mimo, że nie jest już "under twenty".
Także, ja ten podkład polecam, jest wart wypróbowania, wiadomo, że u każdego inaczej się może zachować.

23 komentarze:

  1. czyli nie dla mnie, bo ja under, ale thirty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować! Moja mama go polubiła także myślę, że wszystko przed Tobą :D

      Usuń
  2. ja mam suchą skórę więc podkłady matujące muszę omijać szerokim łukiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie ostatnio go kupiłam i bardzo polubiłam! :))
    pochwal się co to za kolega :> ciekawa jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jeszcze trochę, muszę kolegę przetestować :D

      Usuń
  4. dla mnie oba są za ciemne. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kolor najjaśniejszy i też ciemnieje:/ ale podoba mi się konsystencja i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest obłędny <3 Idealny na rozbudzenie rano :D

      Usuń
  6. Tez go mam i u mnie też niedługo będzie o nim recenzja. ;-)
    Zatem zapraszam na mojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam i lubię, ale z dobraniem koloru to tragedia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie chyba niestety będzie za ciemny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest środkowy kolor, musiałabyś zobaczyć tester najjaśniejszego :)

      Usuń
  9. ja go mieszam z jaśniejszym pharmacerisem i jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem, czy dobrałabym coś dla siebie..bo generalnie dla mnie wszystko jest za ciemne, albo wyglądam, jakbym miała żółtą maskę! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje wpaść do drogerii i sprawdzić testery ;)

      Usuń
  11. ojej strasznie zaognione masz te zmiany trądzikowe:/ krycie całkiem zadawalające, nie ma co tworzyć maski - skóra musi oddychać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest od trądziku :) Jak napisałam wyżej mam takie białe podskórne krostki o ile się nie mylę nazywają to "prosakami" i próbowałam się ich pozbyć i tak jakby za bardzo "poszczypałam" sobie skórę wokół. Teraz już mam to zagojone ;)

      Usuń
  12. również bardzo lubię ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam okazji go jeszcze stosować..

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie strasznie, ale mam zapas podkładów i obiecałam sobie,że najpierw je wykończe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. własnie zastanawiałam sie nad kupnem tego podkładu mimo iż ja też nie jestem już under twenty:D zobaczymy moze kupie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten podkład, jest naprawdę bardzo fajny. Niestety kolory są trochę za ciemnie:(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam podklady under twenty :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...