czwartek, 13 grudnia 2012

Wspomnienie lata czyli...

Hej :)
Właśnie pewnie myślicie co to za tytuł :D
Chodzi o róż z Sensique z kolekcji Summer 2012

Fajny róż nie powiem, że nie :D Ale śmieszy mnie jeden fakt.Ten ciemniejszy zawijas jest tak twardy, że ciężko mi go na palec było nabrać, za to kolor obok jest mięciutki i przyjemy, razem tworzą świetny duet. Ostatnio używam go praktycznie codziennie i żadnej krzywdy nie robi :D
Jeśli dacie radę go jeszcze złapać to polecam!
Tu na ręce, zupełnie po lewej kolory wymieszane, a po środku ten twardy fagas, a ma taki ładny kolor :D
No i efekt na policzku.
Na co dzień mam go ciut mniej, chciałam, żeby było go widać na zdjęciach :)
Macie róż z tej serii? Może tą drugą wersję? Podzielcie się opinią :))

14 komentarzy:

  1. Śliczny róż. Nie widziałam go nigdy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolor, ja zimą preferuję bronzer :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej Naturze nigdy go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście widać, że ten ciemniejszy jest twardszy bo mniej go zużyłaś. Ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Chyba się skuszę na jakiś róż, bo nie mam żadnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny odcien, pasowałby do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam ten róż w wymiance...u mnie isę nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś ten róż i bardzo ładnie się prezentował, fajny delikatny kolor. Wielkim plusem jest cena.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzi fajny :) ladnie wyglada na buzce :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...