środa, 25 kwietnia 2012

Odmienny french :)

Hejka :)) 
Dziś mój pierwszy wzorek wykonany m.in za pomocą pędzelków ;d... Wiem wiem białe kreski cholernie nie równe, ale dopiero trenuje ;p Inspiracje zaczerpnęłam z  bloga khuuphori (świetny blog! Prześliczne paznokcie!).
Przygotowałam dla Was krok po kroku. Jak będą jakieś niejasności piszcie w komentarzach :)
Użyłam:
-odżywki Eveline
- biały Butterfly Maxima
- zielonożółty Wibo Express Growth 318
- czarny Shine
- granat My Secret 128
- malinowy/czerwony Safari [klik]
Zdjęcia są ułożone w takiej kolejności, jak wykonać ten wzorek :D

A no i jak ktoś wypróbuje dajcie znać :D

26 komentarzy:

  1. Super, mani w fajnym, oryginalnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. te choinkowe mi się podobają :) i najładniejsze są bez białego :) takie bym sobie zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pazurki, ale ja tak nie umiem :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł - szkoda że ja mam drewniane ręce i ledwo umiem sobie pomalować paznokcie ;P
    zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. przypomina mi troche maziaje Apaczów XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie miałam pisać, że tak trochę po indiańsku :) super!

      Usuń
  6. Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana ;* Zostałam oTAGowana ;) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam tyle cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mani, bez białych kresek też ciekawie wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super manicure! Bardzo mi się podoba:) Fajnie to wykombinowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie <3 moje są do dupy:((

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...