sobota, 14 kwietnia 2012

Co to znaczy, że Madziowa tkwi w "procesie twórczym"?

Cześć :)

No właśnie, co oznacza "proces twórczy"? To nic innego jak mój własny trans, czas w którym siadam z ołówkami w dłoni i tworzę. Niestety dużo nauki na studiach nie pozwala mi na robienie tego tak często jak bym  chciała, jednak staram się jakoś z tym radzić :)
Jeśli tylko będziecie chciały to co jakiś czas wstawię coś nowego. Najczęściej rysuję ołówkami i są to portrety, jednak zdarza mi się złapać za pastele, czy farby.

Dziś pokażę Wam jeden z pierwszych portretów jaki zrobiłam, było to już dość dawno, bo zdaje się że w grudniu 2008 roku :D 

Przedstawiam "Piratów z Karaibów"


Jest to jeden z dwóch rysunków, które mam u siebie w domu, reszta była wykonywana dla innych. 
Samo rysowanie tej wspaniałej trójki zajęło mi sporo czasu, tym bardziej że jest to format A3 :)

PS. Z całego serducha dziękujemy z Wiolką za wszystkie Wasze komentarze, odwiedziny i za to że z nami jesteście. Przekroczyłyśmy magiczną liczbę 100 obserwatorów, w związku z tym będzie dla Was małe rozdanie, którego szczegóły ujawnimy we wtorek (jest to związane z tym, że chcemy jak najlepiej ustalić wszystkie szczegóły, a to że jesteśmy oddalone od siebie o 125 km trochę utrudnia nam sprawę :D), także czuwajcie :)

Pozdrawiam
~Madziowa

23 komentarze:

  1. Mamo! Ona ma talent! Wysyłajcie ją do najlepszej szkoły rysunkowej! -tak wygląda moja głowa w środku :P
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję talentu! Pięknie, cudownie, ślicznie i mogłabym tak wymieniać i wymieniać :)) kochana, nie zmarnuj swojego talentu! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jack najlepszy! :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała umieć tak rysować ;) Ja coś tam potrafię, ale najgoesze jest dla mnie to, że nie umiem zrobić 2 identycznie wyglądających oczu, zawsze jedno jest trochę większe albo szersze od drugiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunek jest genialny! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam talent. Bardzo mi się podoba Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie rysujesz, naprawdę :) obserwuję
    odwiedź mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde, masz talent dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny rysunek, gratuluję talentu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jaki talent! Ja nadal rysuję jak przedszkolak ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, ale świetne ! takie realistyczne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! W takich momentach baaardzo żałuję, że nie umiem rysować :( Też tak chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rysowania można się nauczyć, ale potrzeba czasu i cierpliwości :)

      Usuń
  13. jeeeeej! to tak pięknie można rysować?! cóż, w takim razie za szybko się poddałam.. ;) chętnię poobserwuję i mam nadzieję, że pokażesz tu jeszcze jakieś swoje dzieło. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ołówek w dłoń i do pracy :)
      jeśli będzie "wola" oglądania to oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie :)

      Usuń
  14. Świetny rysunek, szkoda że nie mam cierpliwości do takich rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery safari szybko robią się gęste, przynajmniej ja tak miałam. obserwuję, zapraszam na rozdanie do Mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne!!! też chcę tak rysować o.O...

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite! Masz ogromny talent, te postacie wyglądają jak żywe! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...