środa, 11 kwietnia 2012

Stars - My Secret 128 :)

Cześć wszystkim! :) 
Dziś na szybko. Paznokcie maźnięte błękitem z Safari , następne lakierem My Secret o nr 128 wygranym u jjjustii :) Konsystencja w sam raz, 2 warstwy wystarczą, schnie w miarę. Jedno co mnie zdziwiło to dziś (wczoraj malowałam) z 2 paznokci odleciał płatami ;o Chyba się nie polubił z odżywką ;D
 

 Później dodałam gwiazdki za pomocą stempla, płytki i czarnego lakieru od Essence.

 Wiem, że nie są dokładne itp. ale nawet zwracały na siebie uwagę :D

22 komentarze:

  1. śliczne paznokcie <3 ;)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor Safari bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda, ze stempelkami cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne lakiery. Podoba mi się ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny jest odcień tego lakieru z safari :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne i z gwiazdkami ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten ciemniejszy odcień niebieskiego jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, masz bardzo ładne paznokcie, ja walczę o to, żeby moje jakoś wyglądały, bo niestety wiosna im nie służy :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, wyglądają naprawdę świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. te gwiazdeczki wyglądają przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super efekt ! ;D Gdzie i za ile można kupić takie stempelki?

    OdpowiedzUsuń
  13. To muszę się wybrać w końcu ;) Niestety Naturę mam na drugim końcu miasta ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. z gwiazdkami super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne połączenie, gwiazdki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory i dopasowanie :)
    Zapraszam do mnie http://wymalujmikredkaswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam gwiazdki !!!! :D hmm pokazałabyś hjak się robi takie gwiazdki na paznokciach :0 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć stemple :)) Jasnę jak znajdę chwile to pokaże ;p

      Usuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...