piątek, 6 kwietnia 2012

Żelowy eyeliner od Essence - ten sam a jednak inny ^^

Cześć wszystkim! :)
Mamy dziś dla Was wspólną recenzję. Pierwsza część będzie moja - wiolka94, a druga Madziowej :D
Żelowy eyeliner chyba znają wszyscy :D Nasz to czarny 01 Midnight in Paris. Ten liner najpierw miała Magda, a że i mnie się spodobał, to go zakupiłam w Naturze za ok 13 zł.
Ja dokupiłam pędzelek z Catrice. Częściej używam tej skośnej strony i bardzo go lubię. Mój liner ma zdecydowanie inna konsystencję niż Magdy. Jest taka bardziej "sucha" i twardsza przez to delikatnie rozmazuje się w kącikach zew. Ogólnie polecam :)

Zdjęcie z lampą, abyście mogły porównać konsystencję. Widać różnice?

<----Kreska na ręce. Kolor jest bardzo intensywny, na bazie trzyma cały dzień (lekko rozmazuje się w kącikach).


Teraz przejdźmy do części drugiej, czyli własną wersję wydarzeń opowie ~Madziowa:
-na początku bałam się, że na moich tłustych powiekach może nie dać rady, dlatego od razu wystawiłam go na ciężką próbę- poszłam z nim na powiekach na imprezę :D
Jakie było moje zaskoczenie, gdy zorientowałam się, że pozostał na nich w stanie nienaruszonym!
-konsystencja jak najbardziej masłowa, pędzelek świetnie się "ślizga" przy malowaniu kreski
-podoba mi się czerń jaką możemy nim uzyskać
-nie zrujnuje nam kieszeni

-nie wysycha w słoiczku (ale to chyba też zależy od egzemplarza- mojej współlokatorce, która kupowała go o wiele później niż ja, już "wysechł na kamień", czyli chyba mamy do czynienia z loterią)
-można mieć problem przy demakijażu, ale "coś za coś" :)
-ogólnie lubię i polecam :)

Kreska na oku (z góry przepraszam, do ideału jej daleko:)



Na koniec jeszcze link do opinii na wizaż.pl----> KLIK

Podzielcie się z nami Waszymi opiniami :)

Pozdrawiamy:
~wiolka94
~madziowa


22 komentarze:

  1. rzeczywiście, widać różnicę między nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo muszę zakupić taki pędzelek i eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurzczę fajny efekt , ale ja bym nie miała cierpliwosci hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na niego ochotę,ale jakoś zebrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten eyeliner, najlepszy jaki miałam, tani i wydajny - u mnie działa bez zarzutu ;) A Twoja kreska jest bardzo ładna, nie masz za co przepraszać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis - dość często używam linera (ale innej firmy) i raczej wole przy nim zostać, choć ten tez może być fajny ;D

    PS: Dodaje się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhh nie mogę się do żelowego eyelinera Essenence przyzwyczaić, wolę bardziej mokre farbki do oczu ;) W dodatku świntuch potrafi mi się skserować ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę , że nie tylko ja nie mogę oprzeć się temu żelowemu eyeleynerowi .
    + mój doskonale zmywa się z oczu. :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kreska! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę go kupić, bo ostatnio jak kupiłam to trafił mi się wyschnięty :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszlam ze te linery własnie sie trzymaja i trzymaja, jedna moja kolzenka to przez 2 dni kreski jej nie umiala usunac

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zniechęcam się do mojego, więc może wypróbuję ten

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam takich rzeczy... i pożałowałam tylko raz... kiedy zobaczyłam piękne kolor w Inglocie... wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam brązowy ale jakoś omijam go szeroki łukiem :) wolę te płynne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Linery wyglądają zachęcająco.....ciekawe czy ten liner by mnie uczulał czy nie?Dzieki za słowa otuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem tak, kupiłam eyeliner z Avonu razem z pędzelkiem - porażka ; /
    nie wiem czy to przez pędzel czy cos innego, ale będę jeszcze próbowała.
    osobiście wolę w płynie, jakoś tak im ufam :D

    Pozdrawiam Was i zapraszam na mój blog rozwijający się : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, miałam okazję malować koleżance kreskę eyelinerem z Avonu i pędzelkiem z tej filmy- porażka, chyba przez pędzelek. Praca z Essence jest o wiele przyjemniejsza- zapewniam :D

      Usuń
  17. Własnie sobie go dzisiaj kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie umiem nim ładnej kreski zrobić. :<

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...