czwartek, 12 kwietnia 2012

Połowicznie popękana mięta

Witam! 

M: Dziś na szybko pokazuję Wam, co miałam na pazurkach parę dni temu (bo obecnie znowu wróciłam do Sydney z Catrice <3 )
W roli głównej mamy miętę z My Secret nr. 148 (do obejrzenia na pazurkach Wiolki TU), a na połowie płytki czarny pękacz z Essence :)

 

Całość bardzo przyjemnie mi się "nosiło", chyba zaczynam się powoli przerzucać z "nudziaków" na coś kolorowego :) Ogólnie by było pięknie, gdyby nie fakt, że lekko zabarwił mi płytkę- paznokcie wyglądały na sine... Na szczęście nie był to trwały efekt i już nic nie widać- po prostu muszę pamiętać o bazie.

Pozdrawiam,
~Madziowa

35 komentarzy:

  1. ładnie ładnie :) sama wypróbuję, tylko do mojej mięty muszę czarny pękający dokupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda ;D Musze coś takiego spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to jest jak się nie używa bazy ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, fajny pomysł na panokcie , nie wpadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, nie pomyślałam o tym żeby pomalować "pękacza" na połówce paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda, muszę zrobić kiedyś podobny mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę ;o takiego czegoś jeszcze nie widziałam ;) pół na pół- brzmi ciekawie ;) Jutro mam takie na swoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wymyśliłaś podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam coś podobnego na paznokciach:) lubię takie zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja odkąd żółty lakier zabarwił mi płytkę, nigdy nie zapominam o bazie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy "inny" pomysł na przynudnawe już cracki mi się podoba. Fajnie wygląda taki mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysl - wyglada lepiej niz cale popekane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie,podoba mi się...muszę w końcu kupić sobie jakiś pękacz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie to wygląda, ale nie lubię pękaczy. Szybko schodzą z paznokcia :(
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet ciekawie to wymyśliłaś :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam identyczny odcień lakieru teraz na paznokciach a efekt z lakierem pękającym wygląda bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialam niedawno podobnie zrobione ;) tylko granatowy pekacz ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt i kolorystyka :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem Twoim setnym obserwatorem :D

    nie za bardzo przepadam za pękaczami, ale u Ciebie mi się ten efekt podoba, wydaję mi się że to ta mięta zrobiła swoje ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszymy, że mamy 100 obserwatorów :D dziękujemy bardzo :)
      szykujcie się na rozdanie :))

      Usuń
  20. WOW, świetny efekt :) super blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie, ale jakoś nie przemawiają do mnie pękacze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne połączenie :) fajnie że pękacz jest tylko na połówce paznokcia, wygląda to o wiele lepiej niż na całej płytce :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. efekt cudowny! az sama mam ochotę takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie to wygląda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, zachęcam do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne pazurki, efekt naprawdę bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna! Wygląda o wiele lepiej niż całe popękane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię pękaczy, ale tutaj całość bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając po sobie ślad sprawiasz mi ogromną przyjemność :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...